GASTRONOMSKE MANIFESTACIJE U FUNKCIJI PROMOCIJE SRBIJE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE

Časopis: Turisticko poslovanje

Volume, no: , 28

ISSN: 2560-3361

DOI: 10.5937/turpos0-34453

Stranice: 47-55

Link: https://doi.org/https://doi.org/10.5937/turpos0-34453

Apstrakt:
Posebna pažnja usmerena je na gastronomski turizam kao poseban oblik turizma koji poslednjih godina postaje sve populamiji čime i zemlje које nisu obdarene prirodnim lepotama, povoljnom klimom ili bogatom istorijom, postaju potencijalno atraktivne destinacije za posetioce. Prikupljanje podataka i analiza usmerena na manifestacije hrane i pića u Srbiji, pokazuje tendenciju rasta broja istih te ukazuje na mogućnost za privlačenje domaćih i stranih gostiju tokom cele godine. Dodatno, autentičnost regiona unutar Srbije čini njihovu gastronomsku ponudu jedinstvenom što doprinosi kreiranju specifičnog iskustva sve zahtevnijih posetilaca a posledično i promociji Srbije na konkurentnom turističkom tržištu.
Ključne reči: gastronomske manifestacije, gastronomija, promocija, turizam, Srbija
Priložene datoteke: