Korelacija između anksioznosti i postignuća u učenju L2 na primeru studentske populacije u Srbiji: kvantitativna analiza uticaja afektivnih faktora na nastavu stranih jezika
Korelacija između anksioznosti i postignuća u učenju L2 na primeru studentske populacije u Srbiji: kvantitativna analiza uticaja afektivnih faktora na nastavu stranih jezika
Autori:
Časopis: Филолошки преглед
Volume, no: 45 , 2
ISSN: 0015-1807
Stranice: 107-123
Apstrakt:
Imajući u vidu zastupljenost i značaj stranih jezika u obrazovnom sistemu Republike Srbije, predmet ovog rada predstavlja faktor, koji po mišljenju autorki rada, značajno utiče na uspešnost u učenju stranih jezika, a to je anksioznost prema jeziku koji se uči. U radu je najpre dat pregled osnovnih teorijskih pojmova i poređenje sa sličnim studijama. Zatim, predstavljeno je istraživanje sprovedeno sa ciljem ispitivanja nivoa anksioznosti studenata nematičnih fakulteta prilikom usvajanja stranog jezika kako bi se utvrdilo u kojoj meri ona utiče na uspešnost u usvajanju jezika. Rad sadrži detaljan opis metodologije istraživanja, načina obrade podataka i interpretacije dobijenih rezultata. Na kraju, nakon sumiranja rezultata, date su preporuke za eventualna dalja istraživanja.
Ključne reči: afektivni faktori učenja L2, anksioznost, usvajanje L2, uspešnost u učenju L2, studentska populacija
Kategorije objave:
Bibliografske reference nastavnika Univerziteta Singidunum
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.