Informaciono-komunikacione tehnologije u nastavi stranih jezika pre i tokom pandemije virusa COVID-19: pregled istraživanja na univerzitetskom nivou
Informaciono-komunikacione tehnologije u nastavi stranih jezika pre i tokom pandemije virusa COVID-19: pregled istraživanja na univerzitetskom nivou
Autori:
Časopis: Anali Filoloskog fakulteta
Volume, no: 33 , 2
ISSN: 0522-8468
DOI: 10.18485/analiff.2021.33.1
Stranice: 135-151
Link: http://doi.fil.bg.ac.rs/volume.php?pt=journals&issue=analiff-2021-33-2&i=7
Apstrakt:
Cilj ovog rada je da prikaže i objedini stavove i očekivanja studentske populacije i profesora jezika o nastavi stranih jezika i upotrebi informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT), ali i o tradicionalnoj učionici i nedostacima upotrebe IKT u nastavnom procesu u univerzitetskom okruženju. Pregledom rezultata istraživanja autorki, sprovedenih neposredno pre novonastalih okolnosti izazvanih globalnom pandemijom COVID-19, kao i pregledom istraživanja tokom pandemije, nastoji se da se doprinese daljem unapređenju kvaliteta nastave stranih jezika uz odgovarajuću upotrebu novih tehnologija, uvažavajući mišljenja studentske populacije i nastavnog kadra. Možemo zaključiti, bazirajući se na rezultatima tri kvantitativna i jednog kvalitativnog istraživanja, da profesori jezika sa svojim pedagoškim i digitalnim kompetencijama imaju ključnu ulogu u unapređenju procesa nastave i učenja, nezavisno od okolnosti koje uslovljava savremeno doba.
Ključne reči: IKT, nastava stranog jezika, učenje stranog jezika, savremene tehnologije
Priložene datoteke:
- Maja Veljkovic Michos, Valentina Boskovic Markovic. 2021 [8610].pdf ( veličina: 1,44 MB, broj pregleda: 358 )
Kategorije objave:
Bibliografske reference nastavnika Univerziteta Singidunum
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.