Upravljanje inovacijama - pravac restrukturiranja turističkog preduzeća
Upravljanje inovacijama - pravac restrukturiranja turističkog preduzeća
Autori:
Časopis: Panoeconomicus Panoeconomicus (ISSN: 1452-595X) od 2006
Volume, no: 53 , 3
ISSN: 1452-595
Stranice: 205-216
Link: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0032-8979/2000/0032-89790003205C.pdf
Apstrakt:
Upravljanje inovacijama predstavlja savremeni pravac restrukturiranja svakog preduzeća (obuka i trening zaposlenih da kreativno misle i uvažavaju inovativnost). Strateški menadžment, pri tome, ima ključnu ulogu jer treba da ponudi odgovore na strateške promene, naročito u uslovima sve ubrzanije globalizacije. Zato se za savremeno turističko preduzeće, upravljanje promenama i inovacijama u stranim preduzećima nameće kao nužnost. Marketing inovacije i fleksibilnost organizacije su osnov uspeha preduzeća na sve globalnijem tržištu.
Ključne reči: inovacija, restruktuiranje, , turizam, preduzeće
Priložene datoteke:
- Pero Petrovic, Slobodan Cerovic. 2000 [1734].pdf ( veličina: 583,35 KB, broj pregleda: 127 )
Kategorije objave:
Bibliografske reference nastavnika Univerziteta Singidunum
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.