SEO optimizacija e commerce sajtova

Mentor: prof. dr Marko Šarac

Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2023

Apstrakt:
Nakon pandemije 2020. godine svedoci smo sve većeg opredeljenja potrošača za online kupovinu. Iako je online kupovina već beležila rast svake godine pre 2020. godine, pandemija je ubrzala ovaj trend. U 2020. godini, online kupovinu je činila više od 20% ukupnih troškova za potrošačku robu širom sveta u poređenju sa 16,4% u 2019. i 14,4% u 2018. Ovi podaci svedoče o rastućem uticaju online trgovine na globalno tržište i naglašavaju značaj prilagodljivosti e-commerce sajtova kako bi se privukli, zadržali i pretvorili posetioci u kupce.
Navedeni statistički podaci jasno ukazuju na sveprisutnost online trgovine i njen rastući uticaj na globalnom tržištu. Sada više nego ikada, e-commerce sajtovi moraju se suočiti sa zahtevom da ne samo privuku veću posetu, već i da pruže iskustvo koje će pretvoriti posetioce u lojalne i zadovoljne kupce
U svetlu ovih promena, prilagodljivost e-commerce sajtova postaje ključni faktor za opstanak i napredak. Sveobuhvatna strategija koja integriše inovacije u dizajnu sajta, personalizaciju ponude, jednostavnost korišćenja i optimizaciju za pretraživače postaje imperativ. SEO (Search Engine Optimization) igra ključnu ulogu u ovom scenariju, omogućavajući sajtovima da se istaknu u poplavi informacija na internetu i dosegnu svoju ciljnu publiku.
Ključne reči: seo, optimizacija, e-commerce
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@misc{misc,
  author = {Uroš Stupar}, 
  title  = {SEO optimizacija e commerce sajtova},
  school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija},
  year   = 2023
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Uroš Stupar
T1 SEO optimizacija e commerce sajtova
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2023
SF bechelor thesis; report
Unapred formatirani prikaz citata
U. Stupar. (2023). SEO optimizacija e commerce sajtova (Bechelor's thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd