SEO optimizacija e commerce sajtova
Mentor: prof. dr Marko Šarac
Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2023
Apstrakt:
Nakon pandemije 2020. godine svedoci smo sve većeg opredeljenja potrošača za online kupovinu. Iako je online kupovina već beležila rast svake godine pre 2020. godine, pandemija je ubrzala ovaj trend. U 2020. godini, online kupovinu je činila više od 20% ukupnih troškova za potrošačku robu širom sveta u poređenju sa 16,4% u 2019. i 14,4% u 2018. Ovi podaci svedoče o rastućem uticaju online trgovine na globalno tržište i naglašavaju značaj prilagodljivosti e-commerce sajtova kako bi se privukli, zadržali i pretvorili posetioci u kupce.
Navedeni statistički podaci jasno ukazuju na sveprisutnost online trgovine i njen rastući uticaj na globalnom tržištu. Sada više nego ikada, e-commerce sajtovi moraju se suočiti sa zahtevom da ne samo privuku veću posetu, već i da pruže iskustvo koje će pretvoriti posetioce u lojalne i zadovoljne kupce
U svetlu ovih promena, prilagodljivost e-commerce sajtova postaje ključni faktor za opstanak i napredak. Sveobuhvatna strategija koja integriše inovacije u dizajnu sajta, personalizaciju ponude, jednostavnost korišćenja i optimizaciju za pretraživače postaje imperativ. SEO (Search Engine Optimization) igra ključnu ulogu u ovom scenariju, omogućavajući sajtovima da se istaknu u poplavi informacija na internetu i dosegnu svoju ciljnu publiku.
Navedeni statistički podaci jasno ukazuju na sveprisutnost online trgovine i njen rastući uticaj na globalnom tržištu. Sada više nego ikada, e-commerce sajtovi moraju se suočiti sa zahtevom da ne samo privuku veću posetu, već i da pruže iskustvo koje će pretvoriti posetioce u lojalne i zadovoljne kupce
U svetlu ovih promena, prilagodljivost e-commerce sajtova postaje ključni faktor za opstanak i napredak. Sveobuhvatna strategija koja integriše inovacije u dizajnu sajta, personalizaciju ponude, jednostavnost korišćenja i optimizaciju za pretraživače postaje imperativ. SEO (Search Engine Optimization) igra ključnu ulogu u ovom scenariju, omogućavajući sajtovima da se istaknu u poplavi informacija na internetu i dosegnu svoju ciljnu publiku.
Ključne reči: seo, optimizacija, e-commerce
Priložene datoteke:
- SEO optimizacija e commerce sajtova Uroš Stupar 2019104088 ( veličina: 1,26 MB, broj pregleda: 320 )
Kategorije objave:
Diplomski rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@misc{misc, author = {Uroš Stupar}, title = {SEO optimizacija e commerce sajtova}, school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija}, year = 2023 }
RT Dissertation A1 Uroš Stupar T1 SEO optimizacija e commerce sajtova AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2023 SF bechelor thesis; report
U. Stupar. (2023). SEO optimizacija e commerce sajtova (Bechelor's thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd