Identitet, porodica, dom – Ikea
Identitet, porodica, dom – Ikea
Autori:
Časopis: Humanistika
Volume, no: 2 , 3
ISSN: 2560-3841
DOI: 10.5937/hum1803047M
Stranice: 47-63
Link: https://www.researchgate.net/publication/335401775_Identitet_porodica_dom_-_Ikea
Apstrakt:
Polazeći od diskrepance količine medijske, društvene i političke pažnje posvećene povratku Ikee u Srbiju i činjenice da se ipak radi o otvaranju prodavnice nameštaja, zaključuje se da ovaj događaj ima veliku simboličku vrednost za srpsku državu i društvo. Semiološkom analizom prve Ikeine rekamne kampanje pokušano je iščitavanje društvene promene koju ona zagovara. Uočena je pogrešna društvena percepcija vrednosti koje Ikea promoviše u Srbiji. Zaključeno je da Ikea sa građanima Srbije komunicira iskrenije od srpske političke elite.
Ključne reči: porodične vrednosti, tradicija, socijalna država, liberalni kapitalizam, marketing, trauma
Kategorije objave:
Bibliografske reference nastavnika Univerziteta Singidunum
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.