Kvantitativno-kvalitativna analiza tržišne privlačnosti i značajnosti banja Srbije
Kvantitativno-kvalitativna analiza tržišne privlačnosti i značajnosti banja Srbije
Autori:
Časopis: Poslovna ekonomija
Volume, no: 17 , 2
ISSN: 1820-6859
Stranice: 341-364
Link: https://educons.edu.rs/wp-content/uploads/2016/01/PE_dec2015_31dec.pdf
Apstrakt:
Banjski turizam raspolaže potencijalima, koji su neadekvatno valorizovani, a samim tim i nedovoljno iskorišćeni. Banjske destinacije neopravdano zanemaruju svoje antropogene resurse ističući u prvi plan lekovite faktore, koji se pretežno koriste za lečenje. Optimalna kombinacija savremenih medicinskih tretmana, aktivnosti usmerenih ka upoznavanju lokaliteta kulturno-istorijskog nasleđa i aktivnog odmora, može predstavljati bazu za kreiranje integrisanog turističkog proizvoda. Realna slika položaja banja Srbije na mapi savremenog zdravstvenog turizma je daleko iza vodećih banja u okruženju. Strateški nepovoljno pozicionirane, nasuprot komparativnoj prednosti, koju poseduju, srpske banje se nalaze na prekretnici u svom razvoju. Cilj ovog rada je da ukaže na potencijale banja, koji ukoliko se oblikuju u formu integrisanog proizvoda, mogu privući strane i domaće turiste. Valorizacija tržišne privlačnosti za potrebe ovog rada izvršena je prema modelu Hilari du Kros.
Ključne reči: Zdravstveni turizam, banje, turistički proizvod, Srbija
Priložene datoteke:
- Melita Jovanovic Toncev, Milena Podovac, Natasa Stanisic. 2015 [3895].pdf ( veličina: 312,58 KB, broj pregleda: 231 )
Kategorije objave:
Bibliografske reference nastavnika Univerziteta Singidunum
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.