Utvrđivanje poslova koje treba obaviti u turističkom preduzeću

Časopis: Ekonomski vidici

Volume, no: 8 , 3

ISSN: 0354-9135

Stranice: 339-346

Link: https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0354-91350303339C

Apstrakt:
Savremeni menadžeri u turizmu, oblikujući odnose unutar organizacije, formiraju njenu strukturu i na taj način vode zaposlene u budućnost organizacije. Organizacija je shema odnosa (velikog broja isprepletanih, jednovremenih odnosa) na osnovu kojih zaposleni, prema uputstvima menadžera, ostvaruju zajedničke ciljeve. Naglašeno je da su ciljevi proizvod donošenja odluka u procesu upravljanja, te je uobičajeno da su ciljevi koje menadžeri razvijaju u toku planiranja ambiciozni, dugotrajni i otvoreni za doradu. Osnovna težnja menadžera je da se njihova organizacija zadrži dugo na tržištu. Zato je članovima organizacije potreban stabilan, razumljiv okvir unutar kog mogu da rade u sadejstvu, kako bi se ostvarili ciljevi organizacije.
Ključne reči: PREDUZEĆE, MENADŽMENT. ORGANIZACIJA, POSLOVI
Priložene datoteke: