Turistički potencijali Srbije i njihova valorizacija
Turistički potencijali Srbije i njihova valorizacija
Autori:
Časopis: Ekonomika
Volume, no: 50 , 4
ISSN: 2334-9190
Stranice: 209-217
Link: https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0350-137X0405209C
Apstrakt:
Turistička valorizacija predstavlja utvrđivanje ili procenu vrednosti turističkih atraktivnosti, odnosno procenu turističkih atraktivnosti svih onih pojava, objekata i prostora koji imaju, pored ostalih karakteristika i svojstvo da su atraktivni (interesantni) za turiste i da kroz njih turisti mogu zadovoljiti svoju turističku (kulturnu ili rekreativnu) potrebu1. Kao najvažniji kriteriji turističke valorizacije mogu se navesti:2 stepen atraktivnosti turističkih motiva,razvijenost saobraćajne infrastrukture,stepen razvijenosti turističkih kapaciteta,nivo opremljenosti turističkih lokaliteta i centara,geografski polažaj,kulturni-istorijsko nasleđe itd.. Svetska turistička organizacija utvrđuje najvažnije kriterijume valorizacije turističkih potencijala na sledeći način
Ključne reči: Turizam, Srbijua, POTENCIJALI, VALORIZACIJA
Priložene datoteke:
- Slobodan Cerovic. 2004 [1732].pdf ( veličina: 175,26 KB, broj pregleda: 277 )
Kategorije objave:
Bibliografske reference nastavnika Univerziteta Singidunum
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.