Turistički potencijali Srbije i njihova valorizacija

Časopis: Ekonomika

Volume, no: 50 , 4

ISSN: 2334-9190

Stranice: 209-217

Link: https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0350-137X0405209C

Apstrakt:
Turistička valorizacija predstavlja utvrđivanje ili procenu vrednosti turističkih atraktivnosti, odnosno procenu turističkih atraktivnosti svih onih pojava, objekata i prostora koji imaju, pored ostalih karakteristika i svojstvo da su atraktivni (interesantni) za turiste i da kroz njih turisti mogu zadovoljiti svoju turističku (kulturnu ili rekreativnu) potrebu1. Kao najvažniji kriteriji turističke valorizacije mogu se navesti:2 stepen atraktivnosti turističkih motiva,razvijenost saobraćajne infrastrukture,stepen razvijenosti turističkih kapaciteta,nivo opremljenosti turističkih lokaliteta i centara,geografski polažaj,kulturni-istorijsko nasleđe itd.. Svetska turistička organizacija utvrđuje najvažnije kriterijume valorizacije turističkih potencijala na sledeći način
Ključne reči: Turizam, Srbijua, POTENCIJALI, VALORIZACIJA
Priložene datoteke: