Neophodnost transformacije turističke privrede u cilju strukturnog prilagođavanja tržišnim promen
Neophodnost transformacije turističke privrede u cilju strukturnog prilagođavanja tržišnim promen
Autori:
Časopis: Ekonomski vidici
Volume, no: 11 , 2
ISSN: 0354-9135
Stranice: 297-305
Apstrakt:
Strategija transformacije preduzeća u turističkoj privredi Srbije je posebno neophodna u cilju njenog strategijskog prilagođavanja tržišnim promenama.Svojinska transformacija, kao i tržišna, i organizaciono restrukturiranje preduzeća u turističkoj privredi s' jedne strane, su odraz potrebnih tranzicionih promena, a s' druge strane predstavljaju važan domen ukupnog strategijskog prilagođavanja i efikasnijeg upravljanja u turističkoj privredi Srbije.
Ključne reči: privatizacija, proces, restrukturisanje, privreda
Priložene datoteke:
- Slobodan Cerovic. 2006 [760].pdf ( veličina: 173,63 KB, broj pregleda: 93 )
Kategorije objave:
Bibliografske reference nastavnika Univerziteta Singidunum
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.