Analitički okvir za izbor strategije turističkog preduzeća
Analitički okvir za izbor strategije turističkog preduzeća
Autori:
Časopis: Singidunum revija
Volume, no: 5 , 1
ISSN: 1820-8819
Stranice: 139-149
Apstrakt:
Menadžment i marketing strategija i tržišno usmerena organizaciona struktura, predstavljaju dve najvažnije odluke za turističko preduzeće, odnosno dva najvažnija faktora ostvarivanja njegove ekonomske efikasnosti i efektivnosti. U suštini, strategija, kao bazična poslovna odluka kojom se definiše način realizacije ciljeva, može se posmatrati iz dve perspektive: a) sveobuhvatan program za definisanje i ostvarivanje organizacionih ciljeva i sprovođenje strateških akcija, b) model organizacionih odgovora na izazove iz okruženja tokom vremena. U svakom slučaju, strategija je odluka kojom se usmerava poslovanje turističkog preduzeća, te je od kritične važnosti za preduzeće. Donošenje strategije je planski racionalan i formalizovan proces za definisanje i ostvarivanje poslovnih ciljeva.Cilj ovog rada je da se sagledaju osnove i metodologija doloženja do uspešne strategije turističkog preduzeća.
Ključne reči: strategija,menadžment,turizam,portfolio
Priložene datoteke:
- Slobodan Cerovic. 2008 [1412].pdf ( veličina: 228,22 KB, broj pregleda: 178 )
Kategorije objave:
Bibliografske reference nastavnika Univerziteta Singidunum
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.