Analitički okvir za izbor strategije turističkog preduzeća

Časopis: Singidunum revija

Volume, no: 5 , 1

ISSN: 1820-8819

Stranice: 139-149

Apstrakt:
Menadžment i marketing strategija i tržišno usmerena organizaciona struktura, predstavljaju dve najvažnije odluke za turističko preduzeće, odnosno dva najvažnija faktora ostvarivanja njegove ekonomske efikasnosti i efektivnosti. U suštini, strategija, kao bazična poslovna odluka kojom se definiše način realizacije ciljeva, može se posmatrati iz dve perspektive: a) sveobuhvatan program za definisanje i ostvarivanje organizacionih ciljeva i sprovođenje strateških akcija, b) model organizacionih odgovora na izazove iz okruženja tokom vremena. U svakom slučaju, strategija je odluka kojom se usmerava poslovanje turističkog preduzeća, te je od kritične važnosti za preduzeće. Donošenje strategije je planski racionalan i formalizovan proces za definisanje i ostvarivanje poslovnih ciljeva.Cilj ovog rada je da se sagledaju osnove i metodologija doloženja do uspešne strategije turističkog preduzeća.
Ključne reči: strategija,menadžment,turizam,portfolio
Priložene datoteke: