Rastući značaj interne komunikacije za poslovni uspeh kompanija
Rastući značaj interne komunikacije za poslovni uspeh kompanija
Autori:
Časopis: Journal of Applied Engineering Science / Istraživanja i projektovanja za privredu
Volume, no: 6 , 19
ISSN: 1451-4117
Stranice: 33-41
Link: http://www.engineeringscience.rs/article/volume/issue/Volume_6_article_120
Apstrakt:
Komunikacija ima važnu ulogu u poslovanju, koja uključuje različite odnose među ljudima i organizacijama koje ljudi stvaraju. Da bismo kupovali ili prodavali robu ili usluge potrebno je da komuniciranjem stupamo u različite odnose sa drugima. Isto tako, da bi organizacije efikasno funkcionisale, potrebno je da postoje razvijeni kanali interne komunikacije. Dobra interna komunikacija sve više postaje značajan izvor komparativne prednosti kompanija.
Ključne reči: poslovna komunikacija, interna komunikacija, eksterna komunikacija, interni marketing
Kategorije objave:
Bibliografske reference nastavnika Univerziteta Singidunum
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.