Uloga medijske konvergencije u razvoju kulturnih i kreativnih industrija
Uloga medijske konvergencije u razvoju kulturnih i kreativnih industrija
Autori:
Izdanje: Proceedings of The International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research Sinteza 2019
DOI: 10.15308/Sinteza-2019-141-146
Oblast: Information Technology in Education and Digital Transformation, Culture and Creative Industries
Stranice: 141-146
Apstrakt:
Imajući u vidu medijsku konvergenciju kao jedno od obeležja medija i me- dijski posredovanog poslovanja u digitalnom svetu, glavni cilj ovog rada je razumevanje medijske konvergencije kao izazova savremenog društva i to kroz prizmu globalne ekspanzije kulturnih i kreativnih industrija. Cilj ovog rada je i da ponudi analizu povezanosti procesa medijske konvergencije i razvoja kulturnih i kreativnih industrija. Glavna teza predstavljena u radu je da proces medijske konvergencije pozitivno utiče na razvoj kulturnih i kreativnih industrija, te da su medijska konvergencija – u najvećoj meri podstaknuta informacionim tehologijama i digitalizacijom sveta oko nas – i različiti kreativni procesi u društvu usko povezani.
Ključne reči: mediji, telekomunikacije, digitalizacija, kultura, kreativnost
Priložene datoteke:
- 141-146 ( veličina: 879,74 KB, broj pregleda: 4821 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {D. ČigojaPiper, T. Radojević, M. Čolović and N. Radović}, title = {Uloga medijske konvergencije u razvoju kulturnih i kreativnih industrija}, journal = {Proceedings of The International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research Sinteza 2019}, year = 2019, pages = {141-146}, doi = {10.15308/Sinteza-2019-141-146} }
RT Conference Proceedings A1 Danica ČigojaPiper A1 Tijana Radojević A1 Milica Čolović A1 Nikica Radović T1 Uloga medijske konvergencije u razvoju kulturnih i kreativnih industrija AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2019 NO doi: 10.15308/Sinteza-2019-141-146
D. ČigojaPiper, T. Radojević, M. Čolović and N. Radović, Uloga medijske konvergencije u razvoju kulturnih i kreativnih industrija, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2019, doi:10.15308/Sinteza-2019-141-146