Lojalnost korisnika i moderatorska uloga pola na zadovoljstvo uslugom e-posrednika za kupovinu smeštaja
Lojalnost korisnika i moderatorska uloga pola na zadovoljstvo uslugom e-posrednika za kupovinu smeštaja
Autori:
Izdanje: Sinteza 2017 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research
DOI: 10.15308/Sinteza-2017-427-433
Stranice: 427-433
Apstrakt:
Ključne reči: kvalitet e-usluga, e-lojalnost, e-posrednici, Srbija, internet.
Priložene datoteke:
- 427-433 ( veličina: 277,79 KB, broj pregleda: 911 )
Kategorije objave:
Radovi na konferenciji Sinteza 2017, Beograd, Srbija
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article,
author = {N. Mihajlović and J. Popesku},
title = {Lojalnost korisnika i moderatorska uloga pola na zadovoljstvo uslugom e-posrednika za kupovinu smeštaja},
journal = {Sinteza 2017 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research},
year = 2017,
pages = {427-433},
doi = {10.15308/Sinteza-2017-427-433}
}
RT Conference Proceedings A1 Nikola Mihajlović A1 Jovan Popesku T1 Lojalnost korisnika i moderatorska uloga pola na zadovoljstvo uslugom e-posrednika za kupovinu smeštaja AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2017 NO doi: 10.15308/Sinteza-2017-427-433
N. Mihajlović and J. Popesku, Lojalnost korisnika i moderatorska uloga pola na zadovoljstvo uslugom e-posrednika za kupovinu smeštaja, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2017, doi:10.15308/Sinteza-2017-427-433