Strategijski pristup tržišnom pozicioniranju hotela u Novom Sadu analizom uloge i značaja informacionih tehnologija
Priložene datoteke:
- MR - Strategijski pristup tržišnom pozicioniranju hotela u Novom Sadu analizom uloge i značaj ( veličina: 1,07 MB, broj pregleda: 421 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Sladjana Batić}, title = {Strategijski pristup tržišnom pozicioniranju hotela u Novom Sadu analizom uloge i značaja informacionih tehnologija}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2014 }
RT Dissertation A1 Sladjana Batić T1 Strategijski pristup tržišnom pozicioniranju hotela u Novom Sadu analizom uloge i značaja informacionih tehnologija AD Univerzitet Singidunum YR 2014 SF master thesis; research
S. Batić. (2014). Strategijski pristup tržišnom pozicioniranju hotela u Novom Sadu analizom uloge i značaja informacionih tehnologija (Master's thesis), Univerzitet Singidunum