ANALIZA KVALITETA U VOJVOĐANSKIM RESTORANIMA
ANALIZA KVALITETA U VOJVOĐANSKIM RESTORANIMA
Autori:
Izdanje: SITCON 2015 - Singidunum International Tourism Conference
Apstrakt:
Da bi se dostigao željeni kvalitet u restoranu neophodno je konstantno raditi na prepoznavanju i unapređivanju faktora koji ga određuju. Važno je utvrditi šta predstavlja vrednost za goste i sprovesti potrebne mere kako bi se postigli željeni poslovni rezultati.
Rad se bavi analizom kvaliteta u vojvođanskim restoranima. Prema sugestijama istraživača u predmetnoj oblasti kreiran je upitnik za merenje kvaliteta. Primarni cilj bio je da se obuhvate najznačajniji atributi koji određuju kvalitet restorana. Uzorak je činilo 600 gostiju u trideset restorana iz 19 vojvođanskih gradova. Utvrđeno je kako gosti percipiraju kvalitet jela, usluga i atmosfere. Rezultati su pokazali koje elemente kvaliteta treba unaprediti u cilju povećanja zadovoljstva gostiju. To su ponuda zdravijih opcija, dekoracija jela, raznovrsnost ponude, ulaganje dodatnih napora da se udovolji gostima, povećanje stručnosti i poznavanja ponude, izbor muzike i mirisi. Autori takođe nude moguća rešenja za ispravljanje utvrđenih nedostataka.
Rad se bavi analizom kvaliteta u vojvođanskim restoranima. Prema sugestijama istraživača u predmetnoj oblasti kreiran je upitnik za merenje kvaliteta. Primarni cilj bio je da se obuhvate najznačajniji atributi koji određuju kvalitet restorana. Uzorak je činilo 600 gostiju u trideset restorana iz 19 vojvođanskih gradova. Utvrđeno je kako gosti percipiraju kvalitet jela, usluga i atmosfere. Rezultati su pokazali koje elemente kvaliteta treba unaprediti u cilju povećanja zadovoljstva gostiju. To su ponuda zdravijih opcija, dekoracija jela, raznovrsnost ponude, ulaganje dodatnih napora da se udovolji gostima, povećanje stručnosti i poznavanja ponude, izbor muzike i mirisi. Autori takođe nude moguća rešenja za ispravljanje utvrđenih nedostataka.
Ključne reči: kvalitet usluge,kvalitet hrane,kvalitet atmosfere,restoraterstvo
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {S. Gagić, A. Jovičić-Vuković, I. Erdeji, B. Kalenjuk and M. D. Petrović}, title = {ANALIZA KVALITETA U VOJVOĐANSKIM RESTORANIMA}, journal = {SITCON 2015 - Singidunum International Tourism Conference}, year = 2015, doi = {10.15308/sitcon-2015-237-241} }
RT Conference Proceedings A1 Snježana Gagić A1 Ana Jovičić-Vuković A1 Irma Erdeji A1 Bojana Kalenjuk A1 Marko D. Petrović T1 ANALIZA KVALITETA U VOJVOĐANSKIM RESTORANIMA AD International Scientific Conference SITCON, Beograd, Srbija YR 2015 NO doi: 10.15308/sitcon-2015-237-241
S. Gagić, A. Jovičić-Vuković, I. Erdeji, B. Kalenjuk and M. D. Petrović, ANALIZA KVALITETA U VOJVOĐANSKIM RESTORANIMA, International Scientific Conference SITCON, 2015, doi:10.15308/sitcon-2015-237-241