Internet marketing

Autori: Marko Šarac, Dalibor Radovanović, Miloš Mravik

ISBN: 978-86-7912-850-8

Broj strana: 301

Izdavač: Univerzitet Singidunum, Beograd

Kratak opis:
Udžbenik Internet marketing po svome sadržaju i nacinu izlaganja predstavlja uvodno gradivo u principe oblasti Internet marketinga. Pogodna je literatura za sve studijske programe na Univerzitetu na kojima se izucava savremeni marketing i poslovanje putem Interneta.
Izbor materijala i nacin prezentovanja jednim je delom rezultat višegodišnjeg iskustva autora u nastavi iz predmeta Internet tehnologije, Elektronsko poslovanje i Internet marketing, a drugim rezultat višegodišnjeg iskustva u vođenju Internet marketing kampanja i implementaciji sistema elektronskog poslovanja. Ovo iskustvo je pomoglo da se na adekvatan nacin prenesu osnovne postavke i principi Internet marketinga.
Udžbenik se sastoji od jedanaest poglavlja koja pokrivaju osnovne aspekte Internet marketinga. Pokriveni su aspekti timova koji rade na razvoju Veb sajtova, razliciti tipovi Veb sajtova, upotreba društvenih medija, blogova, video zapisa na Internetu, do tehnicke implementacije i razvoja Veb sajta. Udžbenik obrađuje i teme brendiranja proizvoda putem Interneta, elektronsku trgovinu, kao i oblasti optimizacije Veb portala i analize saobracaja sa merenjem uspeha.
Poslednje poglavlje udžbenika posveceno je prakticnoj realizaciji Veb portala elektronske prodavnice korišcenjem Magento CMS rešenja. Razvoj Veb portala u ovom rešenju omogucava studentima prakticnu realizaciju elektronske prodavnice kroz upoznavanje sa sistemom za upravljanje sadržajem na Internetu. Na ovaj nacin studenti sagledavaju problematiku izrade, postavljanja i marketinga Veb portala. Magento je trenutno vodeca platforma za elektronsko poslovanje, sa otvorenim izvornim kodom i preko 240.000 sajtova napravljenih uz pomoc ovog rešenja.
Ključne reči: internet marketing
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@book{book,
  author    = {M. Šarac, D. Radovanović and M. Mravik}, 
  title     = {Internet marketing},
  publisher = {Univerzitet Singidunum, Beograd},
  year      = 2025,
  pages     = 301,
  isbn      = {978-86-7912-850-8}
}
RefWorks Tagged format
RT Book, Whole
A1 Marko Šarac
A1 Dalibor Radovanović
A1 Miloš Mravik
T1 Internet marketing
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2025
Unapred formatirani prikaz citata
M. Šarac, D. Radovanović and M. Mravik, Internet marketing, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2025.