Menadžment turističke destinacije

Autori: Jovan Popesku

ISBN: 978-86-7912-637-5

Broj strana: 315

Izdavač: Univerzitet Singidunum

Kratak opis:
Menadžment turističke destinacije se izučava kao izborni predmet na II godini akreditovanog studijskog programa Turizam i hotelijerstvo Univerziteta Singidunum. Ova knjiga je napisana kao udžbenik za navedeni predmet a u skladu sa nastavnim programom. U uobličavanju ovoga udžbenika pošlo se od činjenice da se u procesu upravljanja turizmom na svim nivoima dešavaju duboke promene podstaknute, pre svega, posledicama masovnog razvoja turizma i dostignutog obima turističkog prometa i ostvarene potrošnje, kako u međunarodnom tako i u domaćem turizmu. Takav rast i njegove sveobuhvatne posledice učinile su da, s jedne strane, turizam, kao razvojna opcija, postane privlačan za sve veći broj država, regija i mesta kao i da, s druge strane, razvijena turistička odredišta budu suočena sa problemom usklađivanja odnosa između brojnih učesnika u razvoju turizma. Knjiga je podeljena u osam glava od promena u načinu upravljanja turističkim destinacijama uzrokovanih tendencijama u razvoju turizma preko analize konkurentnosti i održivosti turističke destinacije i strategijskog upravljanja turističkom destinacijom do upravljanja razvojem turističkih destinacija u Srbiji.
Ključne reči: menadzment, turističke, destinacije
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@book{book,
  author    = {J. Popesku}, 
  title     = {Menadžment turističke destinacije},
  publisher = {Univerzitet Singidunum},
  year      = 2024,
  pages     = 315,
  isbn      = {978-86-7912-637-5}
}
RefWorks Tagged format
RT Book, Whole
A1 Jovan Popesku
T1 Menadžment turističke destinacije
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2024
Unapred formatirani prikaz citata
J. Popesku, Menadžment turističke destinacije, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2024.