Uticaj Influenser Marketinga Na Elektronsku Trgovinu U Srbiji
Mentor: prof. dr Marko Šarac
Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2023
Apstrakt:
Predmet istraživanja
ovog rada jeste uticaj poznatih ličnosti na društvenim mrežama, kao
celina, dok se izdvaja uži predmet istraživanja uticaj influensera i influenser marketinga na
elektronsko poslovanje u Republici Srbiji, na pro mociju i prodaju proizvoda i usluga. Razvoj
internet marketinga u Srbiji, novi pristupi, strategije i pojmovi, psihološka istraživanja načina na
koji viralni marketing utiče na odluke i u kojoj meri influenseri utiču svojim preporukama i
savetima na ekonom ski rast kompanija, kao osnovni cilj istraživanja ovog rada, dovodi do spoznaje
novih digitalnih strategija, razumevanja kako potrošači reaguju na marketing na društvenim
mrežama, kao i do spoznaje i razumevanja koliko je važno oglašavanje na društvenim me dijima.
Građenje modela na osnovu kojih brendovi pristupaju potrošačima uz osvrt na nove zakone o
elektronskom poslovanju u opštoj digitalizaciji republičkih institucija, jesu teme ovog rada, uz
osnovnu podelu marketinga na tradicionalni i savremeni digi talni, sa naglaskom na influenser
marketing koji se posebno izdvaja iz oblasti digitalnog marketinga i ima poseban značaj za biznis
malih preduzetnika, kao i svetskih brendova.
ovog rada jeste uticaj poznatih ličnosti na društvenim mrežama, kao
celina, dok se izdvaja uži predmet istraživanja uticaj influensera i influenser marketinga na
elektronsko poslovanje u Republici Srbiji, na pro mociju i prodaju proizvoda i usluga. Razvoj
internet marketinga u Srbiji, novi pristupi, strategije i pojmovi, psihološka istraživanja načina na
koji viralni marketing utiče na odluke i u kojoj meri influenseri utiču svojim preporukama i
savetima na ekonom ski rast kompanija, kao osnovni cilj istraživanja ovog rada, dovodi do spoznaje
novih digitalnih strategija, razumevanja kako potrošači reaguju na marketing na društvenim
mrežama, kao i do spoznaje i razumevanja koliko je važno oglašavanje na društvenim me dijima.
Građenje modela na osnovu kojih brendovi pristupaju potrošačima uz osvrt na nove zakone o
elektronskom poslovanju u opštoj digitalizaciji republičkih institucija, jesu teme ovog rada, uz
osnovnu podelu marketinga na tradicionalni i savremeni digi talni, sa naglaskom na influenser
marketing koji se posebno izdvaja iz oblasti digitalnog marketinga i ima poseban značaj za biznis
malih preduzetnika, kao i svetskih brendova.
Ključne reči: marketing, influenser, trgovina, srbija
Priložene datoteke:
- UTICAJ INFLUENSER MARKETINGA NA ELEKTRONSKU TRGOVINU U SRBIJI Diplomski rad, Đorđina Naumović 2017102410 ( veličina: 1,47 MB, broj pregleda: 498 )
Kategorije objave:
Diplomski rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@misc{misc, author = {Đorđina Naumović}, title = {Uticaj Influenser Marketinga Na Elektronsku Trgovinu U Srbiji}, school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija}, year = 2023 }
RT Dissertation A1 Đorđina Naumović T1 Uticaj Influenser Marketinga Na Elektronsku Trgovinu U Srbiji AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2023 SF bechelor thesis; report
. Naumović. (2023). Uticaj Influenser Marketinga Na Elektronsku Trgovinu U Srbiji (Bechelor's thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd