Reklamiranje Brendova Na Internetu Pomoću Poznatih Ličnosti
Mentor: prof. dr Marko Šarac
Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2023
Apstrakt:
Glavni problem koji razmatram u ovom radu jeste kako poznate ličnosti utiču na reklamiranje brendova na Internetu tačnije preko društvenih medija. Da li poznate ličnosti ili ti ljudi od uticaja na Internetu pomažu brendovima da dođu do veće publike koja će biti zainteresovana za njihov proizvod ili uslugu. Kada govorimo o ovoj temi moramo sagledati nekoliko stvari :
▪ Kako funkcioniše Internet,
▪ Ko su korisnici društvenih medija,
▪ Šta predstavlja brendiranje proizvoda i
▪ Koji je uticaj poznatih ličnosti u reklamiranju brenda.
U daljem radu ćemo prikazati da li poznate ličnosti prilikom svog objavljivanja na društvenim medijima mogu da stvore veću interakciju sa kupcima i time povećaju prodaju proizvoda kojeg reklamiraju. Bavićemo se time koliko je važno oglašavanje proizvoda, veruje li se poznatim ličnostima u reklamiranju proizvoda i da li oni imaju uticaja u povećanu prodaju datog proizvoda. Može li negativan status poznate ličnosti negativno uticati na prodaju proizvoda kojeg reklamiraju.
Novi mediji za reklamiranje odnose se na web portale, web stranice, forume, promocije putem odnosa sa javnošću ili unapređenje prodaje. Novi mediji su interaktivni. Oni mogu precizno meriti koliko je reklamiranje delotvorno, dostižu veliku grupu ljudi, imaju mogućnost preciznog ciljanog reklamiranja, nasuprot tradicionalnim medijima povoljniji su i brži. Sve više se kompanije odlučuju da svoje proizvode ili usluge koje nude reklamiraju pomoću Internet medija. Kada uz Internet medije, za reklamiranje, koristimo i poznate ličnosti oglasi imaju veću učinkovitost što možemo videti u realizaciji prodaje brenda.
Poznate ličnosti su osobe koje imaju značajan uticaj u određenim društvenim krugovima, od umetnosti, filma, muzike preko sporta i kulture do politike. To mogu biti osobe koje nemaju konkretno zanimanje već izgledaju lepo i pojavljuju se na pravom mestu u pravo vreme. Poznate ličnosti imaju važno mesto u reklamiranju različitih brendova, posebno imaju visoko mesto u pogledu visoke mode. Imaju ogromnu moć pa samim tim mogu doprineti stvaranju, a i propasti brendova.
Mnogi menadžeri uspešno prepoznaju potencijal influensera i često ga koriste za reklamiranje svojih brendova. Jedan od razloga angažovanja ovih osoba za reklamiranje brenda je isticanje određene poruke među konkurentskim reklamama i uveravanje potrošača u verodostojnost ponude brenda.
Da bi povećali uspešnost brenda, mnoge kompanije angažuju ambasadore brendova. Ambasadorom se smatra osoba koja predstavlja brend, podiže svest u javnosti i tako povećava prodaju. Oni su za svoje usluge plaćeni ili novčano ili u vidu poklona koji su besplatni proizvodi ili usluge tog brenda. Savremeni potrošači veoma cene mišljenje poznate ličnosti, odnosno osobe koju prate iz sveta slavnih. Javne ličnosti svojim mišljenjem, prezentacijom ili upotrebom nekog proizvoda omogućavaju jedan od ključnih marketinških strategija.
▪ Kako funkcioniše Internet,
▪ Ko su korisnici društvenih medija,
▪ Šta predstavlja brendiranje proizvoda i
▪ Koji je uticaj poznatih ličnosti u reklamiranju brenda.
U daljem radu ćemo prikazati da li poznate ličnosti prilikom svog objavljivanja na društvenim medijima mogu da stvore veću interakciju sa kupcima i time povećaju prodaju proizvoda kojeg reklamiraju. Bavićemo se time koliko je važno oglašavanje proizvoda, veruje li se poznatim ličnostima u reklamiranju proizvoda i da li oni imaju uticaja u povećanu prodaju datog proizvoda. Može li negativan status poznate ličnosti negativno uticati na prodaju proizvoda kojeg reklamiraju.
Novi mediji za reklamiranje odnose se na web portale, web stranice, forume, promocije putem odnosa sa javnošću ili unapređenje prodaje. Novi mediji su interaktivni. Oni mogu precizno meriti koliko je reklamiranje delotvorno, dostižu veliku grupu ljudi, imaju mogućnost preciznog ciljanog reklamiranja, nasuprot tradicionalnim medijima povoljniji su i brži. Sve više se kompanije odlučuju da svoje proizvode ili usluge koje nude reklamiraju pomoću Internet medija. Kada uz Internet medije, za reklamiranje, koristimo i poznate ličnosti oglasi imaju veću učinkovitost što možemo videti u realizaciji prodaje brenda.
Poznate ličnosti su osobe koje imaju značajan uticaj u određenim društvenim krugovima, od umetnosti, filma, muzike preko sporta i kulture do politike. To mogu biti osobe koje nemaju konkretno zanimanje već izgledaju lepo i pojavljuju se na pravom mestu u pravo vreme. Poznate ličnosti imaju važno mesto u reklamiranju različitih brendova, posebno imaju visoko mesto u pogledu visoke mode. Imaju ogromnu moć pa samim tim mogu doprineti stvaranju, a i propasti brendova.
Mnogi menadžeri uspešno prepoznaju potencijal influensera i često ga koriste za reklamiranje svojih brendova. Jedan od razloga angažovanja ovih osoba za reklamiranje brenda je isticanje određene poruke među konkurentskim reklamama i uveravanje potrošača u verodostojnost ponude brenda.
Da bi povećali uspešnost brenda, mnoge kompanije angažuju ambasadore brendova. Ambasadorom se smatra osoba koja predstavlja brend, podiže svest u javnosti i tako povećava prodaju. Oni su za svoje usluge plaćeni ili novčano ili u vidu poklona koji su besplatni proizvodi ili usluge tog brenda. Savremeni potrošači veoma cene mišljenje poznate ličnosti, odnosno osobe koju prate iz sveta slavnih. Javne ličnosti svojim mišljenjem, prezentacijom ili upotrebom nekog proizvoda omogućavaju jedan od ključnih marketinških strategija.
Ključne reči: reklamiranje, poznate, licnosti, brendovi, internet
Priložene datoteke:
- Reklamiranje brendova na Internetu pomoću poznatih ličnosti - Teodra Vitošević - 2017201447 - diplomski rad ( veličina: 1,33 MB, broj pregleda: 700 )
Kategorije objave:
Diplomski rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@misc{misc, author = {Teodora Vitošević}, title = {Reklamiranje Brendova Na Internetu Pomoću Poznatih Ličnosti}, school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija}, year = 2023 }
RT Dissertation A1 Teodora Vitošević T1 Reklamiranje Brendova Na Internetu Pomoću Poznatih Ličnosti AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2023 SF bechelor thesis; report
T. Vitošević. (2023). Reklamiranje Brendova Na Internetu Pomoću Poznatih Ličnosti (Bechelor's thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd