Internet marketing na društvenoj mreži Instagram

Mentor: prof. dr Marko Šarac

Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2022

Apstrakt:
Iako je internet prvi put korišćen 1969. godine, tek 1990-ih je postao dostupan javnosti. Od tada pa nadalje njegova upotreba se brzo proširila širom sveta, a danas se ne može zamisli život bez računara, pametnih telefona i interneta. Gotovo da deca još od malih nogu uče kako da ih koriste.
Prednosti koje nudi internet su mnogobrojne i u privatnom i u poslovnom životu. On sadrži beskrajnu količinu znanja i informacija koje omogućavaju učenje skoro o svakoj temi. Preduzeća su ubrzo uvidela prednosti koje nudi Internet pa je tako internet postao nezamenjiv za obavljanje pojedinih poslova. Većina savremenih preduzeća bi imala poteškoća sa poslovanjem, reklamiranjem ili komunikacijom da klijentima bez upotrebe interneta.
Danas je gotovo nemoguće zamisliti uspešno poslovanje bez nastupa i prisustva na
internetu. Internet ima sve veću ulogu posebno kada su u pitanju poslovi marketinga. Iako je očigledna svrha internet marketina prodaja robe i usluga ili oglašavanje, to nije jedini razlog upotrebe internet marketinga. Kompanija može da koristi internet marketing da bi prenela poruku o sebi, da bi sprovela istraživanje ili za otkrivanje i potreba ciljnog tržišta i izgradnju dugoročnih odnosa sa kupcima. Dodatna prednost interneta je to što su troškovi marketinga na internetu dosta niži od odnosu na ostale metode oglašavanja i mnogo je lakše dopreti do prave publike.
Marketing na internetu se može odvijati kroz nekoliko kanala ali poslednjih nekoliko godina veliku popularnost za ove svrhe su stekle društvene mreže.
Društvene mreže (osim što služe za komunikaciju, deljenje fotografija, video snimaka...) predstavljaju sve popularniji način za oglašavanje i održavanje odnosa sa kupcima.
Sa preko 2 milijarde aktivnih korisnika na Instagramu, ova mreža je postala druga najpopularnija društvena mreža na svetu. Ovoliki broj aktivnih korisnika učinio je Instagram pogodnim za širenje svesti o brendu velikom broju ljudi. Posebna prednost Instagrama u odnosu na druge platforme je ta što fotografija na Instagramu dobija 23% više reakcija nego objava na Facebook-u koji predstavlja najkorišćeniju platformu za reklamiranje. Prednosti Instagrama u odnosu na druge platforme su mnogobrojne i upravo to je tema koju ću detaljno razraditi u svom radu. Konkretno, internet marketing na društvenoj mreži instagram.
Ključne reči: internet, marketing, instagram
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@misc{misc,
  author = {Mila Obradović}, 
  title  = {Internet marketing na društvenoj mreži Instagram},
  school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija},
  year   = 2022
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Mila Obradović
T1 Internet marketing na društvenoj mreži Instagram
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2022
SF bechelor thesis; report
Unapred formatirani prikaz citata
M. Obradović. (2022). Internet marketing na društvenoj mreži Instagram (Bechelor's thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd