Poslovanje na Instagramu

Mentor: prof. dr Marko Šarac

Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2020

Apstrakt:
Internet je potpuno izokrenuo tok naših života. Radikalno je promenio način komunikacije, do stepena da je sada svačiji omiljeni medij za svakodnevnu komunikaciju. U skoro svemu što radimo, koristimo Internet. Naručujemo hranu, kupujemo odeću, delimo trenutke iz života sa prijateljima, šaljemo instant fotografije. Pre postojanja Interneta, ako biste želeli da vidite novosti, morali biste da prošetate do trafike kada se ujutru otvori i da kupite lokalno izdanje koje izveštava šta se desilo prethodnog dana. Ali danas, dovoljan je klik ili dva da pročitate lokalne novine i bilo koje vesti, iz bilo kog dela sveta, ažurirane do poslednjeg minuta.

Sam Internet se vremenom transformisao. U svojim ranim danima, bio je statička mreža dizajnirana da prenosi bajtove ili kratke poruke između dva terminala, repozitorijum informacija gde je sadržaj objavljivan i održavan samo od strane programera. Danas, ogromne količine informacija su postavljane i preuzimane preko ovog elektronskog giganta, a sadržaj je u većini slučajeva kreiran od strane korisnika.

Samo pre deset godna, nije ni postojao pametni telefon. Sada, niko ne napušta kuću bez njega. Praktično svako ljudsko biće može da se konektuje na mrežu koja pokriva celu planetu i obezbeđuje pristup najvećem repozitorijumu informacija i znanja koja su ikada kreirana od strane ljudske vrste. Dostupnost, praktičnost, lakoća korišćenja, kao i bezbroj platformi, sajtova, aplikacija obezbedilo je stalno prisustvo korisnika i kompanija koje su shvatile značaj ove tehnologije.

Mnoge kompanije i preduzetnici su uvideli mogućnosti koje digitalni svet nudi, šansu za opstanak i prihvatanje od strane nove digitalne publike koja je postala svesna svoje uloge i iskusna u pretraživanju informacija. Javila se potreba kompanija da se prilagode i prihvate prelazak sa tradicionalnog poslovanja, na veliki izbor novih digitalnih načina. Sa promenom načina poslovanja, menja se i marketinška strategija kompanije. Za razliku od tradicionalnog marketinga, informaciono komunikacione tehnologije omogućavaju da oglašavanje bude brže, uz niže troškove i manje pogreške. U trci za uspehom, sve se bazira na novim, neopipljvim dobrima, informaciji, inovaciji i kreativnosti.
Ključne reči: poslovanje, instagram, marketing
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@misc{misc,
  author = {Viktorija Vasić}, 
  title  = {Poslovanje na Instagramu},
  school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija},
  year   = 2020
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Viktorija Vasić
T1 Poslovanje na Instagramu
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2020
SF bechelor thesis; report
Unapred formatirani prikaz citata
V. Vasić. (2020). Poslovanje na Instagramu (Bechelor's thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd