Internet marketing
Autori:
Marko Šarac, Dalibor Radovanović, Aleksandar Jevremović, Miloš Mravik
Marko Šarac
Dalibor Radovanović
Aleksandar Jevremović
Miloš Mravik
ISBN: 978-86-7912-732-7
Broj strana: 274
Izdavač: Univerzitet Singidunum, Beograd
Kratak opis:
Ključne reči:
Priložene datoteke:
- US - Internet marketing - 2020 ( veličina: 24,94 MB, broj pregleda: 3333 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@book{book, author = {M. Šarac, D. Radovanović, A. Jevremović and M. Mravik}, title = {Internet marketing}, publisher = {Univerzitet Singidunum, Beograd}, year = 2020, pages = 274, isbn = {978-86-7912-732-7} }
RT Book, Whole A1 Marko Šarac A1 Dalibor Radovanović A1 Aleksandar Jevremović A1 Miloš Mravik T1 Internet marketing AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2020
M. Šarac, D. Radovanović, A. Jevremović and M. Mravik, Internet marketing, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2020.