Uloga i značaj promocije za razvoj turizma Srbije
Kandidat:
Marija Labović
Mentor: Slobodan Čerović
Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2019
Apstrakt:
Predmet istraživanja ovog rada je dosadašnji način promocije Srbije kao turističke destinacije, kako bi se došlo do zaključka da li je isti doneo zadovoljavajuće rezultate ili bi ga trebalo menjati, i u kojoj meri od promocije zavise pravac i brzina razvoja turizma na nacionalnom nivou. Analizirane su karakteristike razvoja turizma u Srbiji, njeni prioritetni turistički proizvodi, ostvareni turistički promet i potrošnja. Predmet ove analize su i dosadašnje promotivne aktivnosti, institucionalni okvir za njihovu realizaciju, kao i obrađena studija slučaja na primeru jednog emitivnog tržišta na kom se promotivne aktivnosti sprovode radi provere efikasnosti i postignutih rezultata koje te aktivnosti donose. Kroz ovaj rad ćemo potvrditi da jedino promocija koje se sastoji iz tradicionalnih i online kampanja, koje su dobro izbalansirane, donosi dobre rezultate, povećanje dolazaka i noćenja turista, prihoda od turizma i generalno doprinosi izgradnji pozitivnog imidža zemlje, ne samo u smislu turističke destinacije. Potvrdili smo da za postizanje ovih ciljeva ključnu ulogu imaju promotivne aktivnosti, što dovodi do konačnog zaključka da je uloga i značaj promocije krucijalna za razvoj i napredovanje turističke destinacije, u ovom slučaju Srbije.
Ključne reči: marketing miks, promocija, turistički promet, turistička potrošnja, turistički proizvodi, društvene mreže, digitalne kampanje, turizam u Srbiji
Priložene datoteke:
- Uloga i značaj promocije za razvoj turizma Republike Srbije ( veličina: 2,21 MB, broj pregleda: 2944 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Marija Labović}, title = {Uloga i značaj promocije za razvoj turizma Srbije}, school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija}, year = 2019 }
RT Dissertation A1 Marija Labović T1 Uloga i značaj promocije za razvoj turizma Srbije AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2019 SF magisterial thesis; research
M. Labović. (2019). Uloga i značaj promocije za razvoj turizma Srbije (Magisterial thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd