Uloga i značaj promocije za razvoj turizma Srbije

Mentor: Slobodan Čerović

Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2019

Apstrakt:
Predmet istraživanja ovog rada je dosadašnji način promocije Srbije kao turističke destinacije, kako bi se došlo do zaključka da li je isti doneo zadovoljavajuće rezultate ili bi ga trebalo menjati, i u kojoj meri od promocije zavise pravac i brzina razvoja turizma na nacionalnom nivou. Analizirane su karakteristike razvoja turizma u Srbiji, njeni prioritetni turistički proizvodi, ostvareni turistički promet i potrošnja. Predmet ove analize su i dosadašnje promotivne aktivnosti, institucionalni okvir za njihovu realizaciju, kao i obrađena studija slučaja na primeru jednog emitivnog tržišta na kom se promotivne aktivnosti sprovode radi provere efikasnosti i postignutih rezultata koje te aktivnosti donose. Kroz ovaj rad ćemo potvrditi da jedino promocija koje se sastoji iz tradicionalnih i online kampanja, koje su dobro izbalansirane, donosi dobre rezultate, povećanje dolazaka i noćenja turista, prihoda od turizma i generalno doprinosi izgradnji pozitivnog imidža zemlje, ne samo u smislu turističke destinacije. Potvrdili smo da za postizanje ovih ciljeva ključnu ulogu imaju promotivne aktivnosti, što dovodi do konačnog zaključka da je uloga i značaj promocije krucijalna za razvoj i napredovanje turističke destinacije, u ovom slučaju Srbije.
Ključne reči: marketing miks, promocija, turistički promet, turistička potrošnja, turistički proizvodi, društvene mreže, digitalne kampanje, turizam u Srbiji
Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Marija Labović}, 
  title  = {Uloga i značaj promocije za razvoj turizma Srbije},
  school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija},
  year   = 2019
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Marija Labović
T1 Uloga i značaj promocije za razvoj turizma Srbije
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2019
SF magisterial  thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
M. Labović. (2019). Uloga i značaj promocije za razvoj turizma Srbije (Magisterial thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd