Značaj upotrebe digitalne komunikacije u promociji kulturnog nasleđa – primer grada Novog Sada
Značaj upotrebe digitalne komunikacije u promociji kulturnog nasleđa – primer grada Novog Sada
Autori:
Izdanje: Kultura, nasleđe i razvoj turizma
DOI: 10.15308/Sitcon-2018-207-213
Oblast: Posebni aspekti razvoja kulturnog turizma
Stranice: 207-213
Apstrakt:
Kulturni turizam se smatra najbrže rastućim segmentom turističkog tržišta posebno evropskog. Kultura se sve više koristi u promotivnoj strategiji za privlačenje turista nudeći bogatu autentičnu turističku ponudu. Novi informatički i tržišni trendovi diktiraju i nove načine komunikacije između tržišta i ciljne grupe tako da, digitalni marketing omogućava direktniju i aktivniju interakciju između turista, turističkih proizvoda i destinacija. Cilj rada je da se prikaže odnos kulture, kulturnog nasleđa i razvoja turizma uz podršku savremenih marketinških komunikacija. Kultura kao društveno nasleđe određene grupe ljudi, zajednice ili društva poslednjih decenija snažno utiče na razvoj turizma u mnogim destinacijama, a novi informatički i tržišni trendovi diktiraju nove načine komunikacije između tržišta i ciljne grupe. Digitalni marketing pruža interaktivnost i nudi personalizovane usluge turistima. U radu je predstavljen primer projekta u razvoju, primer digitalne komunikacije sa informatički “povezanim” turistima, odnosno značaj korišćenje digitalnih medija kako bi se postigla konkurentska prednost i bolje pozicionirala kulturna ponuda Novog Sada na globalnom turističkom tržištu.
Ključne reči: kulturno nasleđe, turizam, digitalni marketing, društveni mediji
Priložene datoteke:
- 207-213 ( veličina: 1,24 MB, broj pregleda: 1989 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {J. Gajić, I. Brdar, J. McIntyre and R. Živković}, title = {Značaj upotrebe digitalne komunikacije u promociji kulturnog nasleđa – primer grada Novog Sada}, journal = {Kultura, nasleđe i razvoj turizma}, year = 2018, pages = {207-213}, doi = {10.15308/Sitcon-2018-207-213} }
RT Conference Proceedings A1 Jelena Gajić A1 Ivana Brdar A1 Jelena McIntyre A1 Radmila Živković T1 Značaj upotrebe digitalne komunikacije u promociji kulturnog nasleđa – primer grada Novog Sada AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2018 NO doi: 10.15308/Sitcon-2018-207-213
J. Gajić, I. Brdar, J. McIntyre and R. Živković, Značaj upotrebe digitalne komunikacije u promociji kulturnog nasleđa – primer grada Novog Sada, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2018, doi:10.15308/Sitcon-2018-207-213