Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu
Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu
Autori:
Izdanje: Verski turizam i savremeno turističko tržište
DOI: 10.15308/Sitcon-2017-154-161
Oblast: Specifični aspekti razvoja verskog turizma
Stranice: 154-161
Apstrakt:
Verski turizam danas ima tendenciju dinamičnog rasta uz pozitivne ekonomske efekte koji se ostvaruju na brojnim destinacijama širom sveta. U Srbiji verski turizam nije dobio ono mesto koje mu pripada na osnovu raspoloživih materijalnih i nematerijalnih resursa. U ovom radu sagledana je uloga turističkih agencija u Srbiji i inostranih or- ganizatora putovanja u formiranju proizvoda verskog turizma Srbije, kao i u njegovom plasmanu na međunarodnom tržištu. Kreiranje kvali- tetnih i autentičnih proizvoda zasnovanih na različitim vidovima verskog turizma u Srbiji može imati značajne ekonomske prednosti za same turističke agencije, prateće privredne i neprivredne delatnosti, uz doprinos razvoju turističke destinacije. Na osnovu istraženih sekundarnih izvora informacija, kao i internet stranica inostranih i turističkih agencija u Srbiji, u radu je prikazana SWOT analiza mo- guće uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu. Rad takođe ukazuje na prednosti koje se mogu ostvariti, ali i ograničenja sa kojima turističke agencije mogu biti suočene.
Ključne reči: verski turizam, Srbija, turističke agencije, SWOT analiza.
Priložene datoteke:
- 154-161 ( veličina: 763,31 KB, broj pregleda: 1368 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {V. Spasić and D. Pavlović}, title = {Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu}, journal = {Verski turizam i savremeno turističko tržište}, year = 2017, pages = {154-161}, doi = {10.15308/Sitcon-2017-154-161} }
RT Conference Proceedings A1 Vesna Spasić A1 Danijel Pavlović T1 Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2017 NO doi: 10.15308/Sitcon-2017-154-161
V. Spasić and D. Pavlović, Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2017, doi:10.15308/Sitcon-2017-154-161