 
    Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu
Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu
            Autori:
            
                        
                
            
                        
                
            
                    
                Izdanje: Verski turizam i savremeno turističko tržište
DOI: 10.15308/Sitcon-2017-154-161
Oblast: Specifični aspekti razvoja verskog turizma
Stranice: 154-161
            Apstrakt:
            
    
            
                Verski turizam danas ima tendenciju dinamičnog rasta uz pozitivne ekonomske efekte koji se ostvaruju na brojnim destinacijama širom sveta. U Srbiji verski turizam nije dobio ono mesto koje mu pripada na osnovu raspoloživih materijalnih i nematerijalnih resursa. U ovom radu sagledana je uloga turističkih agencija u Srbiji i inostranih or- ganizatora putovanja u formiranju proizvoda verskog turizma Srbije, kao i u njegovom plasmanu na međunarodnom tržištu. Kreiranje kvali- tetnih i autentičnih proizvoda zasnovanih na različitim vidovima verskog turizma u Srbiji može imati značajne ekonomske prednosti za same turističke agencije, prateće privredne i neprivredne delatnosti, uz doprinos razvoju turističke destinacije. Na osnovu istraženih sekundarnih izvora informacija, kao i internet stranica inostranih i turističkih agencija u Srbiji, u radu je prikazana SWOT analiza mo- guće uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu. Rad takođe ukazuje na prednosti koje se mogu ostvariti, ali i ograničenja sa kojima turističke agencije mogu biti suočene.            
                            
                    Ključne reči: verski turizam, Srbija, turističke agencije, SWOT analiza.
                
                    
            Priložene datoteke:
            
    
    
	- 154-161 ( veličina: 763,31 KB, broj pregleda: 1618 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@article{article,
  author  = {V. Spasić and D. Pavlović}, 
  title   = {Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu},
  journal = {Verski turizam i savremeno turističko tržište},
  year    = 2017,
  pages   = {154-161},
  doi     = {10.15308/Sitcon-2017-154-161}
}
		RT Conference Proceedings A1 Vesna Spasić A1 Danijel Pavlović T1 Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2017 NO doi: 10.15308/Sitcon-2017-154-161
V. Spasić and D. Pavlović, Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2017, doi:10.15308/Sitcon-2017-154-161