Značaj društvenih mreža u promociji srpskih Manastira

Izdanje: Verski turizam i savremeno turističko tržište

DOI: 10.15308/Sitcon-2017-140-147

Oblast: Specifični aspekti razvoja verskog turizma

Stranice: 140-147

Apstrakt:
Društveni mediji predstavljaju neizostavni deo modernog društva i veoma značajan oblik socijalne interakcije. Društvene mreže, kao važan deo digitalnih medija, odlikuje jednostavno učešće korisnika i brojnost sadržaja koje oni generišu. Zbog značaja društvenih mreža u promociji usluga, posebno u turizmu, predmet analize u ovom radu su mogućnosti promocije srpskih manastira na Facebook-u kao jednoj od najzastupljenijih globalnih društvenih mreža. Analizirali smo Facebook stranice deset manastira i utvrdili da postoje značajne raz- like u ažurnosti, strukturi sadržaja koji se postavljaju i aktivnosti samih korisnika, odnosno pratilaca posmatranih Facebook stranica.
Ključne reči: promocija, manastiri, verski turizam, društvene mreže, facebook.
Priložene datoteke:
  • 140-147 ( veličina: 1,76 MB, broj pregleda: 1221 )

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {M. Knežević, D. Borovčanin, V. Džamić and T. Radojević}, 
  title   = {Značaj društvenih mreža u promociji srpskih Manastira},
  journal = {Verski turizam i savremeno turističko tržište},
  year    = 2017,
  pages   = {140-147},
  doi     = {10.15308/Sitcon-2017-140-147}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Miroslav Knežević
A1 Dušan Borovčanin
A1 Vladimir Džamić
A1 Tijana Radojević
T1 Značaj društvenih mreža u promociji srpskih Manastira
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2017
NO doi: 10.15308/Sitcon-2017-140-147
Unapred formatirani prikaz citata
M. Knežević, D. Borovčanin, V. Džamić and T. Radojević, Značaj društvenih mreža u promociji srpskih Manastira, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2017, doi:10.15308/Sitcon-2017-140-147