Digitalna promocija verskog turizma
Digitalna promocija verskog turizma
Autori:
Izdanje: Verski turizam i savremeno turističko tržište
DOI: 10.15308/Sitcon-2017-132-139
Oblast: Specifični aspekti razvoja verskog turizma
Stranice: 132-139
Apstrakt:
Rad se bavi ulogom promocije verskog turizma na turističkom tržištu uz primenu savremenih informacionih i komunikacionih tehnologija. Promocija pomaže destinacijama sa ponudom verskog turizma da se razvijaju i napreduju, stvarajući dugoročne odnose sa turistima koji preferiraju putovanja ovog tipa kroz podizanje svesti o očuvanju i važ- nosti sakralne i kulturne baštine. Osnovni cilj rada je upoznavanje sa mogućnostima digitalne promocije ovog tipa putovanja što vodi ka uspešnom pozicioniranju Srbije na tržištu verskog turizma. Rezultati dobijeni deskripcijom literature eksplicitno upućuju da su digitalni alati najefikasniji u procesu povezivanje ponude verskog turizma sa potencijalnim turistima i hodočasnicima.
Ključne reči: verski turizam, hodočašća, digitalna promocija, turističko tržište.
Priložene datoteke:
- 132-139 ( veličina: 1,28 MB, broj pregleda: 1080 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {R. Živković, I. Brdar, J. Gajić and J. McIntyre}, title = {Digitalna promocija verskog turizma}, journal = {Verski turizam i savremeno turističko tržište}, year = 2017, pages = {132-139}, doi = {10.15308/Sitcon-2017-132-139} }
RT Conference Proceedings A1 Radmila Živković A1 Ivana Brdar A1 Jelena Gajić A1 Jelena McIntyre T1 Digitalna promocija verskog turizma AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2017 NO doi: 10.15308/Sitcon-2017-132-139
R. Živković, I. Brdar, J. Gajić and J. McIntyre, Digitalna promocija verskog turizma, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2017, doi:10.15308/Sitcon-2017-132-139