Uloga i značaj manastira u pozicioniranju Srbije kao destinacije verskog turizma

Autori: Milena Podovac

Izdanje: Verski Turizam i Savremeno Turističko Tržište

DOI: 10.15308/Sitcon-2017-183-188

Oblast: Specifični Aspekti Razvoja Verskog Turizma

Stranice: 183-188

Apstrakt:
Verski turizam predstavlja jedan od najstarijih oblika turističkih kretanja. Njegov značaj ogleda se u promovisanju duhovnih i kulturnih vrednosti jednog naroda. Predmet ovog rada predstavljaju manastiri Republike Srbije, kao značajan potencijal za njeno pozicioniranje kao destinacije verskog turizma. U radu su analizirani manastiri koji su deo kulturne baštine Srbije. U zaključnim razmatranjima date su smernice za pozicioniranje Srbije kao destinacije verskog turizma.
Ključne reči: verski turizam, Srbija, manastiri, pozicioniranje, destinacija
Priložene datoteke:
  • 183-188 ( veličina: 725,69 KB, broj pregleda: 1115 )

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {M. Podovac}, 
  title   = {Uloga i značaj manastira u pozicioniranju Srbije kao destinacije verskog turizma},
  journal = {Verski Turizam i Savremeno Turističko Tržište},
  year    = 2017,
  pages   = {183-188},
  doi     = {10.15308/Sitcon-2017-183-188}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Milena Podovac
T1 Uloga i značaj manastira u pozicioniranju Srbije kao destinacije verskog turizma
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2017
NO doi: 10.15308/Sitcon-2017-183-188
Unapred formatirani prikaz citata
M. Podovac, Uloga i značaj manastira u pozicioniranju Srbije kao destinacije verskog turizma, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2017, doi:10.15308/Sitcon-2017-183-188