Uloga i značaj manastira u pozicioniranju Srbije kao destinacije verskog turizma
Uloga i značaj manastira u pozicioniranju Srbije kao destinacije verskog turizma
Autori:
Izdanje: Verski Turizam i Savremeno Turističko Tržište
DOI: 10.15308/Sitcon-2017-183-188
Oblast: Specifični Aspekti Razvoja Verskog Turizma
Stranice: 183-188
Apstrakt:
Verski turizam predstavlja jedan od najstarijih oblika turističkih kretanja. Njegov značaj ogleda se u promovisanju duhovnih i kulturnih vrednosti jednog naroda. Predmet ovog rada predstavljaju manastiri Republike Srbije, kao značajan potencijal za njeno pozicioniranje kao destinacije verskog turizma. U radu su analizirani manastiri koji su deo kulturne baštine Srbije. U zaključnim razmatranjima date su smernice za pozicioniranje Srbije kao destinacije verskog turizma.
Ključne reči: verski turizam, Srbija, manastiri, pozicioniranje, destinacija
Priložene datoteke:
- 183-188 ( veličina: 725,69 KB, broj pregleda: 1207 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {M. Podovac}, title = {Uloga i značaj manastira u pozicioniranju Srbije kao destinacije verskog turizma}, journal = {Verski Turizam i Savremeno Turističko Tržište}, year = 2017, pages = {183-188}, doi = {10.15308/Sitcon-2017-183-188} }
RT Conference Proceedings A1 Milena Podovac T1 Uloga i značaj manastira u pozicioniranju Srbije kao destinacije verskog turizma AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2017 NO doi: 10.15308/Sitcon-2017-183-188
M. Podovac, Uloga i značaj manastira u pozicioniranju Srbije kao destinacije verskog turizma, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2017, doi:10.15308/Sitcon-2017-183-188