Poverenje potrošača u elektronskoj trgovini: Oznaka poverenja (e-trustmark) u Republici Srbiji
Poverenje potrošača u elektronskoj trgovini: Oznaka poverenja (e-trustmark) u Republici Srbiji
Autori:
Izdanje: Sinteza 2017 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research
DOI: 10.15308/Sinteza-2017-422-426
Stranice: 422-426
Apstrakt:
Ključne reči: elektronska trgovina, E-commerce, oznaka poverenja, E–trustmark, potrošači.
Priložene datoteke:
- 422-426 ( veličina: 504,14 KB, broj pregleda: 847 )
Kategorije objave:
Radovi na konferenciji Sinteza 2017, Beograd, Srbija
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {L. Đurić and M. Gligorić}, title = {Poverenje potrošača u elektronskoj trgovini: Oznaka poverenja (e-trustmark) u Republici Srbiji}, journal = {Sinteza 2017 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research}, year = 2017, pages = {422-426}, doi = {10.15308/Sinteza-2017-422-426} }
RT Conference Proceedings A1 Luna Đurić A1 Maja Gligorić T1 Poverenje potrošača u elektronskoj trgovini: Oznaka poverenja (e-trustmark) u Republici Srbiji AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2017 NO doi: 10.15308/Sinteza-2017-422-426
L. Đurić and M. Gligorić, Poverenje potrošača u elektronskoj trgovini: Oznaka poverenja (e-trustmark) u Republici Srbiji, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2017, doi:10.15308/Sinteza-2017-422-426