Poverenje potrošača u elektronskoj trgovini: Oznaka poverenja (e-trustmark) u Republici Srbiji

Izdanje: Sinteza 2017 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research

DOI: 10.15308/Sinteza-2017-422-426

Stranice: 422-426

Link: https://doi.org/10.15308/Sinteza-2017-422-426

Apstrakt:
Ključne reči: elektronska trgovina, E-commerce, oznaka poverenja, E–trustmark, potrošači.
Priložene datoteke:
  • 422-426 ( veličina: 504,14 KB, broj pregleda: 866 )

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {L. Đurić and M. Gligorić}, 
  title   = {Poverenje potrošača u elektronskoj trgovini: Oznaka poverenja (e-trustmark) u Republici Srbiji},
  journal = {Sinteza 2017 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research},
  year    = 2017,
  pages   = {422-426},
  doi     = {10.15308/Sinteza-2017-422-426}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Luna Đurić
A1 Maja Gligorić
T1 Poverenje potrošača u elektronskoj trgovini: Oznaka poverenja (e-trustmark) u Republici Srbiji
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2017
NO doi: 10.15308/Sinteza-2017-422-426
Unapred formatirani prikaz citata
L. Đurić and M. Gligorić, Poverenje potrošača u elektronskoj trgovini: Oznaka poverenja (e-trustmark) u Republici Srbiji, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2017, doi:10.15308/Sinteza-2017-422-426