Efekti društvenih marketinških medija na ponašanje online potrošača

Mentor: Prof. dr Mladen Veinović

Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2017

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Stefana Pavlović}, 
  title  = {Efekti društvenih marketinških medija na ponašanje online potrošača},
  school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija},
  year   = 2017
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Stefana Pavlović
T1 Efekti društvenih marketinških medija na ponašanje online potrošača
AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija
YR 2017
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
S. Pavlović. (2017). Efekti društvenih marketinških medija na ponašanje online potrošača (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum