Uticaj Internet distributivnih kanala i društvenih medija na promociju i prodaju usluga u hotelijerstvu
Kandidat:
Miloš Naumović
Mentor: Prof. dr Radmila Živković
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2017
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj Internet distributivnih kanala i društvenih medija na promociju i prodaju usluga u hotelijerstvu ( veličina: 2,75 MB, broj pregleda: 3340 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Miloš Naumović}, title = {Uticaj Internet distributivnih kanala i društvenih medija na promociju i prodaju usluga u hotelijerstvu}, school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija}, year = 2017 }
RT Dissertation A1 Miloš Naumović T1 Uticaj Internet distributivnih kanala i društvenih medija na promociju i prodaju usluga u hotelijerstvu AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija YR 2017 SF master thesis; research
M. Naumović. (2017). Uticaj Internet distributivnih kanala i društvenih medija na promociju i prodaju usluga u hotelijerstvu (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum