Uticaj online marketinga i društvenih mreža na promociju i prodaju proizvoda i usluga

Mentor: Prof. dr Danilo Golijanin

Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2017

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Tatjana Bosanac}, 
  title  = {Uticaj online marketinga i društvenih mreža na promociju i prodaju proizvoda i usluga},
  school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija},
  year   = 2017
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Tatjana Bosanac
T1 Uticaj online marketinga i društvenih mreža na promociju i prodaju proizvoda i usluga
AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija
YR 2017
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
T. Bosanac. (2017). Uticaj online marketinga i društvenih mreža na promociju i prodaju proizvoda i usluga (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum