
Uticaj online marketinga i društvenih mreža na promociju i prodaju proizvoda i usluga
Kandidat:
Tatjana Bosanac
Mentor: Prof. dr Danilo Golijanin
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2017
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj online marketinga i društvenih mreža na promociju i prodaju proizvoda i usluga ( veličina: 2,31 MB, broj pregleda: 9446 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Tatjana Bosanac}, title = {Uticaj online marketinga i društvenih mreža na promociju i prodaju proizvoda i usluga}, school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija}, year = 2017 }
RT Dissertation A1 Tatjana Bosanac T1 Uticaj online marketinga i društvenih mreža na promociju i prodaju proizvoda i usluga AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija YR 2017 SF master thesis; research
T. Bosanac. (2017). Uticaj online marketinga i društvenih mreža na promociju i prodaju proizvoda i usluga (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum