Uticaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača
Kandidat:
Marko Vujetić
Mentor: Prof. dr Jelena Gajić
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2017
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača ( veličina: 1,46 MB, broj pregleda: 6367 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Marko Vujetić}, title = {Uticaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača}, school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija}, year = 2017 }
RT Dissertation A1 Marko Vujetić T1 Uticaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija YR 2017 SF master thesis; research
M. Vujetić. (2017). Uticaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum