Uticaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača

Mentor: Prof. dr Jelena Gajić

Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2017

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Marko Vujetić}, 
  title  = {Uticaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača},
  school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija},
  year   = 2017
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Marko Vujetić
T1 Uticaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača
AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija
YR 2017
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
M. Vujetić. (2017). Uticaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum