Uticaj marketinga i informacionih tehnologija na proces kupovine turističkih proizvoda
Kandidat:
Hana Grbić
Mentor: Prof. dr Radmila Živković
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2017
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj marketinga i informacionih tehnologija na proces kupovine turističkih proizvoda ( veličina: 526,01 KB, broj pregleda: 2697 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Hana Grbić}, title = {Uticaj marketinga i informacionih tehnologija na proces kupovine turističkih proizvoda}, school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija}, year = 2017 }
RT Dissertation A1 Hana Grbić T1 Uticaj marketinga i informacionih tehnologija na proces kupovine turističkih proizvoda AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija YR 2017 SF master thesis; research
H. Grbić. (2017). Uticaj marketinga i informacionih tehnologija na proces kupovine turističkih proizvoda (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum