Uticaj marketinga i informacionih tehnologija na proces kupovine turističkih proizvoda

Kandidat:

Mentor: Prof. dr Radmila Živković

Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2017

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Hana Grbić}, 
  title  = {Uticaj marketinga i informacionih tehnologija na proces kupovine turističkih proizvoda},
  school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija},
  year   = 2017
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Hana Grbić
T1 Uticaj marketinga i informacionih tehnologija na proces kupovine turističkih proizvoda
AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija
YR 2017
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
H. Grbić. (2017). Uticaj marketinga i informacionih tehnologija na proces kupovine turističkih proizvoda (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum