Uticaj prikazivanja žena u reklamama na formiranje stavova potrošača i donošenje odluka o kupovini
Kandidat:
Tamara Marić
Mentor: Prof. dr Jelena Stanković
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2016
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj prikazivanja žena u reklamama na formiranje stavova potrošača i donošenje odluka o kupovini ( veličina: 2,29 MB, broj pregleda: 2607 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Tamara Marić}, title = {Uticaj prikazivanja žena u reklamama na formiranje stavova potrošača i donošenje odluka o kupovini}, school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija}, year = 2016 }
RT Dissertation A1 Tamara Marić T1 Uticaj prikazivanja žena u reklamama na formiranje stavova potrošača i donošenje odluka o kupovini AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija YR 2016 SF master thesis; research
T. Marić. (2016). Uticaj prikazivanja žena u reklamama na formiranje stavova potrošača i donošenje odluka o kupovini (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum