Uticaj prikazivanja žena u reklamama na formiranje stavova potrošača i donošenje odluka o kupovini

Kandidat:

Mentor: Prof. dr Jelena Stanković

Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2016


Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Tamara Marić}, 
  title  = {Uticaj prikazivanja žena u reklamama na formiranje stavova potrošača i donošenje odluka o kupovini},
  school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija},
  year   = 2016
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Tamara Marić
T1 Uticaj prikazivanja žena u reklamama na formiranje stavova potrošača i donošenje odluka o kupovini
AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija
YR 2016
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
T. Marić. (2016). Uticaj prikazivanja žena u reklamama na formiranje stavova potrošača i donošenje odluka o kupovini (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum