Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) u funkciji privlačenja i zardžavanja potrošača na primeru OTP banke
Kandidat:
Bojana Ilić
Mentor: Prof. dr Jelena Stanković
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2016
Priložene datoteke:
- MR - Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) u funkciji privlačenja i zardžavanja potrošača na primeru OTP banke ( veličina: 1,41 MB, broj pregleda: 2825 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Bojana Ilić}, title = {Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) u funkciji privlačenja i zardžavanja potrošača na primeru OTP banke}, school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija}, year = 2016 }
RT Dissertation A1 Bojana Ilić T1 Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) u funkciji privlačenja i zardžavanja potrošača na primeru OTP banke AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija YR 2016 SF master thesis; research
B. Ilić. (2016). Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) u funkciji privlačenja i zardžavanja potrošača na primeru OTP banke (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum