Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) u funkciji privlačenja i zardžavanja potrošača na primeru OTP banke

Kandidat:

Mentor: Prof. dr Jelena Stanković

Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2016


Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Bojana Ilić}, 
  title  = {Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) u funkciji privlačenja i zardžavanja potrošača na primeru OTP banke},
  school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija},
  year   = 2016
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Bojana Ilić
T1 Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) u funkciji privlačenja i zardžavanja potrošača na primeru OTP banke
AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija
YR 2016
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
B. Ilić. (2016). Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) u funkciji privlačenja i zardžavanja potrošača na primeru OTP banke (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum