Uloga interneta u promociji i prodaji proizvoda i usluga receptivnih turističkih agencija u Srbiji
Kandidat:
Milica Momčilović
Mentor: Prof. dr Vesna Spasić
Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2016
Priložene datoteke:
- MR - Uloga interneta u promociji i prodaji proizvoda i usluga receptivnih turističkih agencija u Srbiji ( veličina: 764,37 KB, broj pregleda: 1875 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Milica Momčilović}, title = {Uloga interneta u promociji i prodaji proizvoda i usluga receptivnih turističkih agencija u Srbiji}, school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija}, year = 2016 }
RT Dissertation A1 Milica Momčilović T1 Uloga interneta u promociji i prodaji proizvoda i usluga receptivnih turističkih agencija u Srbiji AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2016 SF master thesis; research
M. Momčilović. (2016). Uloga interneta u promociji i prodaji proizvoda i usluga receptivnih turističkih agencija u Srbiji (Master's thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd