Uticaj medijskog oglašavanja na pozicioniranje brenda na međunarodnom tržistu
Kandidat:
Ana Radivojević
Mentor: Prof. dr Gordana Dobrijević
Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2016
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj medijskog oglašavanja na pozicioniranje brenda na međunarodnom tržistu ( veličina: 1,02 MB, broj pregleda: 3440 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Ana Radivojević}, title = {Uticaj medijskog oglašavanja na pozicioniranje brenda na međunarodnom tržistu}, school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija}, year = 2016 }
RT Dissertation A1 Ana Radivojević T1 Uticaj medijskog oglašavanja na pozicioniranje brenda na međunarodnom tržistu AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija YR 2016 SF master thesis; research
A. Radivojević. (2016). Uticaj medijskog oglašavanja na pozicioniranje brenda na međunarodnom tržistu (Master's thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd