Uticaj medijskog oglašavanja na pozicioniranje brenda na međunarodnom tržistu

Mentor: Prof. dr Gordana Dobrijević

Institucija: Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija, 2016

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Ana Radivojević}, 
  title  = {Uticaj medijskog oglašavanja na pozicioniranje brenda na međunarodnom tržistu},
  school = {Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija},
  year   = 2016
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Ana Radivojević
T1 Uticaj medijskog oglašavanja na pozicioniranje brenda na međunarodnom tržistu
AD Univerzitet Singidunum, Beograd, Beograd, Srbija
YR 2016
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
A. Radivojević. (2016). Uticaj medijskog oglašavanja na pozicioniranje brenda na međunarodnom tržistu (Master's thesis), Univerzitet Singidunum, Beograd