Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON

Mentor: Prof. dr Danilo Golijanin

Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2016

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Jelena Petreska}, 
  title  = {Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON},
  school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija},
  year   = 2016
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Jelena Petreska
T1 Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON
AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija
YR 2016
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
J. Petreska. (2016). Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum