 
	Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON
            Kandidat:
            
                Jelena  Petreska
				            
                    
        Mentor: Prof. dr Danilo Golijanin
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2016
        Priložene datoteke:
        
    
	- MR - Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON ( veličina: 1,57 MB, broj pregleda: 4693 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Jelena Petreska}, 
  title  = {Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON},
  school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija},
  year   = 2016
}
		RT Dissertation A1 Jelena Petreska T1 Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija YR 2016 SF master thesis; research
J. Petreska. (2016). Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum