Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON
Kandidat:
Jelena Petreska
Mentor: Prof. dr Danilo Golijanin
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2016
Priložene datoteke:
- MR - Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON ( veličina: 1,57 MB, broj pregleda: 4114 )
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Jelena Petreska}, title = {Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON}, school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija}, year = 2016 }
RT Dissertation A1 Jelena Petreska T1 Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija YR 2016 SF master thesis; research
J. Petreska. (2016). Uticaj brenda na konkurentnost i komuniciranje sa potrošačima na primeru LOUIS VUITTON (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum