Ponašanje potrošača prilikom odabira i kupovine prozvoda i uticaj konkurencije i propagandne poruke na potencijalne kupce - Porodična kupovina

Mentor: Prof. dr Danilo Golijanin

Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija, 2016

Priložene datoteke:

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Isidora Horvat}, 
  title  = {Ponašanje potrošača prilikom odabira i kupovine prozvoda i uticaj konkurencije i propagandne poruke na potencijalne kupce - Porodična kupovina},
  school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija},
  year   = 2016
}
RefWorks Tagged format
RT Dissertation
A1 Isidora Horvat
T1 Ponašanje potrošača prilikom odabira i kupovine prozvoda i uticaj konkurencije i propagandne poruke na potencijalne kupce - Porodična kupovina
AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, Beograd, Srbija
YR 2016
SF master thesis; research
Unapred formatirani prikaz citata
I. Horvat. (2016). Ponašanje potrošača prilikom odabira i kupovine prozvoda i uticaj konkurencije i propagandne poruke na potencijalne kupce - Porodična kupovina (Master's thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum