Kvalitet usluga i satisfakcija potrošača u turizmu
Mentor: Radmila Živković
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, 2009
Priložene datoteke:
- MRR - Kvalitet usluga i satisfakcija potrošača u turizmu ( veličina: 1,17 MB, broj pregleda: 5529 )
Kategorije objave:
Magistarski rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Nataša Sekulović}, title = {Kvalitet usluga i satisfakcija potrošača u turizmu}, school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum}, year = 2009 }
RT Dissertation A1 Nataša Sekulović T1 Kvalitet usluga i satisfakcija potrošača u turizmu AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum YR 2009 SF magisterial thesis; research
N. Sekulović. (2009). Kvalitet usluga i satisfakcija potrošača u turizmu (Magisterial thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum