Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti potrošača
Mentor: Radmila Živković
Institucija: Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum, 2010
Priložene datoteke:
- MRR - Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti potroša& ( veličina: 1,38 MB, broj pregleda: 1841 )
Kategorije objave:
Magistarski rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Marija Najdić}, title = {Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti potrošača}, school = {Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum}, year = 2010 }
RT Dissertation A1 Marija Najdić T1 Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti potrošača AD Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum YR 2010 SF magisterial thesis; research
M. Najdić. (2010). Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti potrošača (Magisterial thesis), Departman za poslediplomske studije, Univerzitet Singidunum