 
	Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama
        Priložene datoteke:
        
    - MR - Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama ( veličina: 1,14 MB, broj pregleda: 2718 )
        Kategorije objave:
                    Master rad
            
	Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Slavica Šećković}, 
  title  = {Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2008
}
		RT Dissertation A1 Slavica Šećković T1 Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama AD Univerzitet Singidunum YR 2008 SF master thesis; research
S. Šećković. (2008). Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama (Master's thesis), Univerzitet Singidunum