Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama
Priložene datoteke:
- MR - Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama ( veličina: 1,14 MB, broj pregleda: 2261 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Slavica Šećković}, title = {Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2008 }
RT Dissertation A1 Slavica Šećković T1 Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama AD Univerzitet Singidunum YR 2008 SF master thesis; research
S. Šećković. (2008). Kreiranje lojalnosti potrošača u turističkim agencijama (Master's thesis), Univerzitet Singidunum