 
	Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti
        Priložene datoteke:
        
    - MR - Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti ( veličina: 1,09 MB, broj pregleda: 6631 )
        Kategorije objave:
                    Master rad
            
	Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Branislava Knežević}, 
  title  = {Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2010
}
		RT Dissertation A1 Branislava Knežević T1 Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti AD Univerzitet Singidunum YR 2010 SF master thesis; research
B. Knežević. (2010). Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti (Master's thesis), Univerzitet Singidunum