Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti
Priložene datoteke:
- MR - Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti ( veličina: 1,09 MB, broj pregleda: 6006 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Branislava Knežević}, title = {Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2010 }
RT Dissertation A1 Branislava Knežević T1 Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti AD Univerzitet Singidunum YR 2010 SF master thesis; research
B. Knežević. (2010). Proizvodno brendiranje i brend kao faktor organizacione konkurentske prednosti (Master's thesis), Univerzitet Singidunum