 
	Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i promociji Crne Gore
        Priložene datoteke:
        
    - MR - Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i ( veličina: 4,93 MB, broj pregleda: 3054 )
        Kategorije objave:
                    Master rad
            
	Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Vladimir Gašparović}, 
  title  = {Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i promociji Crne Gore},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2010
}
		RT Dissertation A1 Vladimir Gašparović T1 Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i promociji Crne Gore AD Univerzitet Singidunum YR 2010 SF master thesis; research
V. Gašparović. (2010). Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i promociji Crne Gore (Master's thesis), Univerzitet Singidunum