Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i promociji Crne Gore
Priložene datoteke:
- MR - Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i ( veličina: 4,93 MB, broj pregleda: 2939 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Vladimir Gašparović}, title = {Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i promociji Crne Gore}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2010 }
RT Dissertation A1 Vladimir Gašparović T1 Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i promociji Crne Gore AD Univerzitet Singidunum YR 2010 SF master thesis; research
V. Gašparović. (2010). Istraživanje stavova turističkih posrednika i potrošača o imidžu i promociji Crne Gore (Master's thesis), Univerzitet Singidunum