Liderstvo i strategija brendiranja u funkciji izgradnje konkurentske prednosti konkurentske prednosti
Priložene datoteke:
- MR - Liderstvo i strategija brendiranja u funkciji izgradnje konkurentske prednosti ( veličina: 2,03 MB, broj pregleda: 5539 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Hana Novčić}, title = {Liderstvo i strategija brendiranja u funkciji izgradnje konkurentske prednosti konkurentske prednosti}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2011 }
RT Dissertation A1 Hana Novčić T1 Liderstvo i strategija brendiranja u funkciji izgradnje konkurentske prednosti konkurentske prednosti AD Univerzitet Singidunum YR 2011 SF master thesis; research
H. Novčić. (2011). Liderstvo i strategija brendiranja u funkciji izgradnje konkurentske prednosti konkurentske prednosti (Master's thesis), Univerzitet Singidunum