Pozicioniranje brenda u svesti potrošača
Priložene datoteke:
- MR - Pozicioniranje brenda u svesti potrosaca ( veličina: 3,7 MB, broj pregleda: 13825 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Siniša Arsić}, title = {Pozicioniranje brenda u svesti potrošača}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2012 }
RT Dissertation A1 Siniša Arsić T1 Pozicioniranje brenda u svesti potrošača AD Univerzitet Singidunum YR 2012 SF master thesis; research
S. Arsić. (2012). Pozicioniranje brenda u svesti potrošača (Master's thesis), Univerzitet Singidunum