 
	Pozicioniranje brenda u svesti potrošača
        Priložene datoteke:
        
    - MR - Pozicioniranje brenda u svesti potrosaca ( veličina: 3,7 MB, broj pregleda: 13939 )
        Kategorije objave:
                    Master rad
            
	Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
		Preuzimanje citata:
		
		
BibTeX format
			
		RefWorks Tagged format
		
			
		Unapred formatirani prikaz citata
		
			
	
    
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis,
  author = {Siniša Arsić}, 
  title  = {Pozicioniranje brenda u svesti potrošača},
  school = {Univerzitet Singidunum},
  year   = 2012
}
		RT Dissertation A1 Siniša Arsić T1 Pozicioniranje brenda u svesti potrošača AD Univerzitet Singidunum YR 2012 SF master thesis; research
S. Arsić. (2012). Pozicioniranje brenda u svesti potrošača (Master's thesis), Univerzitet Singidunum