Uloga brendiranja na ponašanje kupaca kompanije informacionih tehnologija
Priložene datoteke:
- MR - Uloga brendiranja na ponasanje kupaca kompanije informacionih tehnologija ( veličina: 1022,97 KB, broj pregleda: 4197 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Dušan Vujić}, title = {Uloga brendiranja na ponašanje kupaca kompanije informacionih tehnologija}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2012 }
RT Dissertation A1 Dušan Vujić T1 Uloga brendiranja na ponašanje kupaca kompanije informacionih tehnologija AD Univerzitet Singidunum YR 2012 SF master thesis; research
D. Vujić. (2012). Uloga brendiranja na ponašanje kupaca kompanije informacionih tehnologija (Master's thesis), Univerzitet Singidunum