Uloga propagande u integrisanim marketing komunikacijama tržnih centara
Mentor: Gordana Dobrijević
Institucija: Univerzitet Singidunum, 2012
Priložene datoteke:
- MR - Uloga propagande u integrisanim marketing komunikacijama trznih centara ( veličina: 743,55 KB, broj pregleda: 4400 )
Kategorije objave:
Master rad
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@mastersthesis{mastersthesis, author = {Melita Jovanović Tončev}, title = {Uloga propagande u integrisanim marketing komunikacijama tržnih centara}, school = {Univerzitet Singidunum}, year = 2012 }
RT Dissertation A1 Melita Jovanović Tončev T1 Uloga propagande u integrisanim marketing komunikacijama tržnih centara AD Univerzitet Singidunum YR 2012 SF master thesis; research
M. Jovanović Tončev. (2012). Uloga propagande u integrisanim marketing komunikacijama tržnih centara (Master's thesis), Univerzitet Singidunum